۳ مدیر برکنار یا بازداشت

۳ مدیر در خوزستان برکنار یا بازداشت شدند، به دلیل آبگرفتگی شدید در شهرهای بندرامام خمینی و اهواز ، تاکنون به دستگیری و برکناری سه مدیر در منطقه خوزستان انجام شده است.

۳ مدیر در خوزستان برکنار یا بازداشت شدند

به دلیل آبگرفتگی شدید در شهرهای بندرامام خمینی و اهواز ، تاکنون به دستگیری و برکناری سه مدیر در منطقه خوزستان انجام شده است.

شهردار بندرامام خمینی با حکم استاندار خوزستان به حالت تعلیق درآمد. دلیل این امر این است که شهردار کم کاری شهردار و وظایف خود را به موقع انجام نمی دهد.

رئیس اداره آب و فاضلاب بندرامام خمینی نیز به دلیل کمبود کار دستگیر شد. همچنین یکی از شهرداران اهواز برکنار شد

تعداد کشته شدگان سیل در هرمزگان به شش نفر رسید

بارندگی های سیل آسای صبح دوشنبه باعث جاری شدن سیل و مرگ یک مرد 30 ساله در روستای میشی در شهرستان سریک شد.

فرماندار شهرستان سيریک گفت: بارندگی های سیل آسای صبح دوشنبه باعث جاری شدن سیل و مرگ یک مرد 30 ساله در روستای میشی در شهرستان سریک شد.

صبح امروز (8 دسامبر) ، احمد جمالدینی در مورد سیلاب هایی که این شهر را فراگرفت اظهار داشت: روز گذشته به دلیل بارندگی شدید و جاری شدن سیل ، راه های روستایی منتهی به شهر سيریک بسته شد. پس از وقوع سیل ، یک موتورسوار 30 ساله از روستای میشی قربانی سیل شد و در جاده شم جو به شهر سیریک غرق شد.

وی گفت: “در این حادثه دلخراش ، یک موتورسوار جوان هنگام عبور از رودخانه ای که سیل در آن جریان داشت ، دچار طغیان شد و متاسفانه موتورسوار کنترل خود را از دست داد ، واژگون شد و جان خود را از دست داد.”