خطیب‌زاده
خطیب‌زاده: هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با آمریکا نداریم

خطیب‌زاده: هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با آمریکا نداریم، هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با آمریکا نداریم و تا زمانی که ایالات متحده مسیر اشتباه خود را اصلاح نکند تغییری در سیاست های ایران ایجاد نمی شود. برجام توسط ایالات متحده و همان تیمی که برجام مذاکره کرده است در حال نابودی است.

خطیب‌زاده: هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با آمریکا نداریم

هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با آمریکا نداریم و تا زمانی که ایالات متحده مسیر اشتباه خود را اصلاح نکند تغییری در سیاست های ایران ایجاد نمی شود. برجام توسط ایالات متحده و همان تیمی که برجام مذاکره کرده است در حال نابودی است.

ادعاهای نتانیاهو علیه ایران در مورد سلاح های هسته ای

این وسواسی ذهنی بیمارگونه‌ای که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به ایران چیز جدیدی نیست و آشفتگی در سرزمین های اشغالی را نشان می دهد.

خطیب‌زاده خطاب به اروپا: زبان اتهام‌زنی و تهدید در قبال ایران کارگر نیست

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره اخبار پیشنهادی برای انجام مذاکرات مستقیم آمریکا با ایران گفت: “موضوع پیشنهاد خود بورل بود که ما در آن صریحاً موضع ایران را اعلام کردیم و هیچ تغییری در آن صورت نگرفته است..

پیشنهادی برای جلسه غیررسمی هماهنگ کننده اتحادیه اروپا بدون تاریخ مشخصی وارد تهران شد و ما قبلاً اشاره کردیم که اگر ایالات متحده بخواهد در کنار میز برجام جا داشته باشد، تعهدات خود را تحت قطعنامه 2231 اجرا می کند. این مسیر نیازی به مذاکره و سازش ندارد.

ما اقدام را با اقدام و عمل را با عمل پاسخ می‌دهیم. مسیر همکاری بهتر از هر راهی کار می کند.
زبان اتهامات و تهدیدها زبانی نیست که علیه ایران کار کند. اگر آنها برای انجام تعهدات خود برگردند ، ایران بلافاصله پاسخ خواهد داد.