جان‌باختن یک پرستار
جان‌باختن یک پرستار به دلیل ابتلا به کرونا در خوزستان

جان‌باختن یک پرستار به دلیل ابتلا به کرونا در خوزستان، مقامات بهداشتی در خوزستان از مرگ یک پرستار و یک بهورز به دلیل بیماری کرونا خبر دادند.

جان‌باختن یک پرستار به دلیل ابتلا به کرونا در خوزستان

مقامات بهداشتی در خوزستان از مرگ یک پرستار و یک بهورز به دلیل بیماری کرونا خبر دادند.

مسئولان شبکه بهداشت خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز از درگذشت فاطمه نجم السادات ، مامای بیمارستان امیرالمومنین اهواز و حمیرا احمدی بهورز شبکه بهداشت و درمان باغملک ، به به دلیل ابتلا به کرونا خبر دادند. .

روز ، یکشنبه ، مراسم تشییع پیکر پرستار فاطمه نجم السادات ، مامای شاغل در بیمارستان امیرالمومنین اهواز برگزار شد.

تعداد کادر درمان جان‌باخته بر اثر کرونا در ایران

قبل از شیوع موج جدید کرونا ، مقامات سازمان نظام پزشکی اعلام کردند که تعداد کادر درمان جان‌باخته بر اثر کرونا در ایران بیش از 300 نفر است.

پرستار باردار
فوت پرستار باردار در کرج بر اثر کرونا

رئیس شورای عالی نظام پرستاری ایران در باره مهاجرت پرستاران در بحران کرونا هشدار داد

شمس الدین شمسی ، رئیس شورای عالی نظام پرستاری ایران ، نگرانی خود را در مورد مهاجرت پرستاران در روز یکشنبه ، ۱۰ اسفند ابراز کرد و گفت که این سازمان قبلاً نسبت به مهاجرت پرستاران هشدار داده بود.

وی آمار مشخصی از تعداد پرستاران خارج شده از ایران ارائه نداد ، اما گفت: “برخی از پرستاران ما نیز مهاجرت می کنند ، زیرا شرایط خوبی را برای آنها فراهم می کند . قبلاً مدرک زبان مهم بود ، که آن را هم برداشتند و آسان تر شد ، اما اکثر این نیروهای خارج شده از نخبگان هستند.

در ماه های اخیر ، آمارهای مختلفی از مهاجرت پرستاران ایرانی بیان شده است. محمد شریفی ، مقدم ، دبیرکل خانه پرستار برای پرستاران ، امسال گفت که تعداد پرستاران مهاجر 300 درصد افزایش یافته است.