دانشجویان
پنج درصد دانشجویان به کرونا مبتلا شده‌اند

پنج درصد دانشجویان به کرونا مبتلا شده‌اند، ماجد صفاری نیا ، رئیس مرکز مشاوره و بهداشت سازمان امور دانشجویان: پنج درصد دانش آموزان به بیماری کرونا مبتلا هستند و 146 نفر در بیمارستان بستری هستند.

پنج درصد دانشجویان به کرونا مبتلا شده‌اند

ماجد صفاری نیا ، رئیس مرکز مشاوره و بهداشت سازمان امور دانشجویان: پنج درصد دانش آموزان به بیماری کرونا مبتلا هستند و 146 نفر در بیمارستان بستری هستند.

دانش آموزان بیشترین خطر ابتلا به بیماری کرونا را دارند.
در این مدت ، 9٪ از خانواده های دانشجویی نیز به بیماری کرونا مبتلا شده اند.
طبق نظرسنجی از 23،600 دانش آموز ، 61٪ از آنها نگران خانواده خود با بیماری کرونا و 40.7٪ از داشتن کرونا توسط خودشان نگران بودند.

کارآزمایی بالینی ۳ واکسن ایرانی کرونا؛ تا کنون هنوز هیچ واکسن خارجی وارد نشده است

رئیس مرکز اطلاعات و روابط عمومی وزارت بهداشت: در زمینه واکسن ها می بینید که با شناسایی قابلیت های داخلی موجود ، ممکن است سه واکسن ویروس کرونا وارد مرحله آزمایش بالینی شده باشد. همچنین بیش از 9 مورد واکسن فعال در کشور وجود دارد.

کوواکس هنوز هیچ واکسنی توزیع نکرده است و ما هیچ واکسنی وارد نکرده ایم و هر واکسنی که به عنوان سازمان ملی صدور مجوز واکسن توسط سازمان غذا و دارو تأیید شود از اینجا تهیه می شود

 

تعداد قربانیان كووید۱۹ در ایران به بیش از 57 هزار نفر افزایش یافته است

سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز چهارشنبه اعلام كرد كه تعداد قربانیان كووید۱۹ در ایران به بیش از 57 هزار نفر افزایش یافته است و از افزایش احتمالی آمار در روزهای آینده پس از پروازهای اخیر ابراز نگرانی كرد.

سیما سادات لاری ، چهارشنبه ، ضمن هشدار “عادی‌انگاری” در مورد کرونا ، نگرانی مقامات وزارت بهداشت را پس از سفرهای اخیر به مناطق جنوبی و شمالی کشور ابراز داشت.