تاثیر مستقیم خواب
تاثیر مستقیم خواب بر ابتلا به کرونا

تاثیر مستقیم خواب بر ابتلا به کرونا، یک دانشمند روسی اظهار داشت: کمبود خواب و بی خوابی خطر ابتلا به کوید 19 را 250٪ افزایش می دهد.

تاثیر مستقیم خواب بر ابتلا به کرونا

رئیس گروه داروی خواب در دانشگاه دولتی مسکو ، گفت: “کمبود خواب تأثیر مخربی بر سیستم ایمنی بدن انسان دارد و به میزان زیادی خطر ابتلا به ویروس كرونا را افزایش می دهد.” ”

وی در یک مصاحبه رادیویی گفت: “با کاهش خواب ، ایمنی به شدت کاهش می یابد. اگر کمتر از 5 ساعت بخوابید خطر ابتلا به ویروس كرونا بیشتر از 250 درصد است در مقایسه با افرادی که بیش از 7 ساعت می خوابند.” .

این دانشمند روسی گفت: به منظور بهبود کیفیت خواب ، افراد باید ساعت بدن خود را تنظیم کرده و در ساعت مشخصی بخوابند. وی همچنین توصیه کرد که برای بیدار شدن از خواب بهتر است از وسایلی مانند زنگ ساعت ، ساعت و غیره استفاده نکنید.

قربانیان کرونا در ایران به ۵۷ هزار نفر نزدیک شد

براساس گزارش اخیر وزارت بهداشت ایران در مورد 87 مورد مرگ دیگر به دلیل بیماری کرونا ، تعداد رسمی قربانیان بیماری در ایران در روز سه شنبه به 57000 نفر رسیده است.

سیما سادات لری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، در گزارش روزانه خود روز سه شنبه گفت که 87 نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند و شمار کشته ها را به 56973 نفر رسانده است.

خانم لاری گفت: “از دیروز تا امروز ، براساس معیارهای تشخیصی نهایی ، 5،917 بیمار جدید مبتلا به كوويد۱۹ در کشور شناسایی شد که 518 نفر از آنها در بیمارستان بستری شدند.”

بنابراین ، تعداد کل 19 بیمار کوید در کشور به “1،342،134” رسید.