خامنه‌ای
خامنه‌ای سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» نامگذاری کرد

خامنه‌ای سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» نامگذاری کرد، علی خامنه ای 1400 سال را ” «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کرد و تأکید کرد که “شعار انقلابی جهش تولید در سال جاری باید با حمایت کامل و رفع موانع به طور کامل محقق شود.”

سال ۱۴۰۰ سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی»

علی خامنه ای 1400 سال را ” «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کرد و تأکید کرد که “شعار انقلابی جهش تولید در سال جاری باید با حمایت کامل و رفع موانع به طور کامل محقق شود.”

خامنه ای در پیامی که به مناسبت سال جدید ارسال شده گفت: سال نود و نه با حوادث مختلف و بی سابقه به ویژه پدیده غیر معمول کرونا مخلوط شده است. وی افزود: ویروس کرونا ویروس زندگی از جمله تجارت ، محیط مدرسه ، اجتماعات مذهبی ، ورزش و مسافرت را تحت تأثیر قرار داده و ضربه شدیدی به اشتغال در کشور وارد کرده است.

و مرگ دهها هزار نفر به دلیل کرونا ، فجیع ترین در میان 99 تصادف تلقی شد.

وی سال 99 را سال ظهور توانایی های ملت ایران در مواجهه با آزمایش بزرگ کرونا و همچنین در برابر فشار حداکثر دشمن توصیف کرد.

فشار حداکثری دشمن شکست خورده است!

خامنه ای ادعا کرد که حداکثر فشار دشمن شکست خورده است. به گفته وی ، دشمنان ایران به رهبری آمریكا در تلاش بودند ملت ایران را به زانو درآورند. البته ، ما می دانستیم که ملت برخاست و شکست خواهد خورد ، اما امروز ، همانطور که آمریکایی ها و رفقای اروپایی آنها اعتراف می کنند ، فشار حداکثر شکست خورده است.

خامنه ای با ارزیابی تحقق شعار سال 99 ، جهش تولید ، گفت که طبق گزارش های متعدد عمومی و دولتی ، جهش تولید تا سطح قابل قبولی در برخی از مناطق کشور حاصل شده است.

خامنه ای گفت: “البته این جهش آن چیزی نیست که انتظار می رفت ، زیرا علی رغم دستیابی به زیرساخت ها و کارهای عمرانی ، نتیجه آن در اقتصاد عمومی و معیشت مردم مشخص نبود ، در حالی که انتظاربود جهش تولید گشایشی در زندگی مردم به‌وجود آورد”