گوهرعشقی
گوهرعشقی آزاد شد

گوهر عشقی، مادر ستاره بهشتی، دخترش، برادر همسر بهشتی وداماد و دو نوه خردسالش، جمعه شب پس از دو روز نگهداری در خانه امن وزارت اطلاعات آزاد و بازجویی چند ساعته آزاد شدند

گوهرعشقی آزاد شد

گوهرعشقی آزاد شد؛ گوهر عشقی، مادر ستاره بهشتی، دخترش، برادر همسر بهشتی وداماد و دو نوه خردسالش، جمعه شب پس از دو روز نگهداری در خانه امن وزارت اطلاعات آزاد و بازجویی چند ساعته آزاد شدند

خانم عشقی، سحر بهشتی، مصطفی اسلامی، همسر او، دو فرزند خردسالشان شامگاه چهارشنبه توسط ۵۰ نفر از نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شدند.

بنیاد ستاره بهشتی نیز روز شنبه اعلام کرد که ماموران از گوهر عشقی و خانواده اش خواسته اند به کار این بنیاد پایان دهد، اما خانم عشقی به شدت با این خواسته مخالفت کرده است.

ستار بهشتی در حین بازداشت بر اثر جراحات ناشی از شکنجه جان باخت

بنیاد ستاره بهشتی نیز روز شنبه اعلام کرد که ماموران از گوهر عشقی و خانواده اش خواسته اند تا به فعالیت این بنیاد پایان دهند، اما خانم عشقی به شدت با این درخواست مخالفت کرد.

بازداشت خانواده ستاره بهشتی در حالی صورت می گیرد که قرار بود روز پنج‌شنبه گذشته به دعوت این بنیاد مراسم سالگرد کشته شدن ستار بهشتی و یادبود کشته‌شدگان اعتراضات آبان با حضور گوهر عشقی و فعالان سیاسی برگزار شود.

ستار بهشتی در سال ۹۱ به دلیل انتشار مطالب انتقادی درباره جمهوری اسلامی در وبلاگ خود توسط پلیس امنیت سایبری دستگیر شد و در حین بازداشت بر اثر جراحات ناشی از شکنجه جان باخت.