ستار بهشتی
در آستانه سالگرد ستار بهشتی؛ ماموران امنیتی مادر و خواهر ستار بهشتی را بازداشت کردند

در آستانه سالگرد ستار بهشتی؛ ماموران امنیتی مادر و خواهر ستار بهشتی را بازداشت کردند؛ بنیاد ستار بهشتی، وبلاگ نویس کشته شده در بازداشتگاه پلیس ایران، اعلام کرد که گوهر عشقى و سحر بهشتی، مادر و خواهر ستاره بهشتی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.

در آستانه سالگرد ستار بهشتی؛ ماموران امنیتی مادر و خواهر ستار بهشتی را بازداشت کردند

 گوهر عشقى و سحر بهشتی، مادر و خواهر ستاره بهشتی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.

به گزارش بنیاد ستاره بهشتی، نیروهای امنیتی ساعت ۲۲:۲۰ چهارشنبه  دوازدهم آبان ماه به منزل سحر بهشتی ضمن بازرسی و جمع آوری وسایل ارتباطی “اعضای خانواده” ستار بهشتی را بازداشت کرد.

 

 بر اساس این گزارش، مصطفی اسلامی، همسر سحر بهشتی نیز که به رفتار ماموران با همسر و مادرشوهرش معترض بود، “به شدت مورد ضرب و شتم” قرار گرفت و دستگیر شد.

 بنیاد ستار بهشتی نهم آبان همزمان با سالگرد دستگیری ستار بهشتی فیلمی از گوهر عشقی منتشر کرد که در آن خانم عشقی از روز بازداشت پسرش می گوید.

ستار بهشتی

ستار بهشتی در سال ۱۳۹۱ به دلیل انتشار مطالب انتقادی درباره جمهوری اسلامی در وبلاگ خود توسط پلیس امنیت سایبری دستگیر شد و در حین بازداشت بر اثر جراحات ناشی از شکنجه جان باخت.

دادگاه به این نتیجه رسید که مرگ ستار بهشتی را «قتل شبه عمد» تشخيص داد و قاتل ااو را که از مأموران نیروی انتظامی بود را به سه سال زندان محکوم کرد.