کاترین شکدم
کاترین شکدم

کاترین شکدم فاش کرد که خامنه‌ای و حکومتش دروغ و به مردم خیانت کرده‌اند و اینکه یک نفر از اعضای دفتر رهبر جمهوری اسلامی همیشه با او تماس می‌گرفت و اسنادها به او می‌داد.

کاترین پرز شکدم در گفت‌وگوی اختصاصی با ایران اینترنشنال گفت: «یک نفر از اعضای دفتر رهبر جمهوری اسلامی با من در ارتباط بوده اما نمی‌توانم نام خود را اعلام کنم چون امنیت این فرد به خطر خواهد افتاد».

این تحلیلگر اسرائیلی و عامل موساد اضافه کرد که این فرد خود را دبیر وبسایت خامنه ای معرفی کرد و از خود خواست که یک سری تحلیل ها و مصاحبه ها برای آنها تهیه کند.

کاترین همچنین فاش کرد که فردی از داخل دفتر خامنه ای اسنادی را در اختیار او قرار داده و از او خواسته است تا مقاله ای ادعای کشته شدن ۱۰۰ سرباز‌ آمریکایی در حمله ایران به عین‌الاسد بنویسد.

وی تاکید کرد: «نمی‌توانم با افشای نام آن‌ها جانشان را به خطر بیندازم و من با یک دبیر خبر صحبت کردم و تنها تماسی که داشتیم یک تلفن و بعد ایمیل بود». 

کاترین شکدم فاش کرد که حکومت ایران به مردم دروغ گفته و خیانت کرده چون این رژیم عمیقا عقیدتی و معیوب و خطرناک است.

وی همچنین به واکنش مقامات رژیم جمهوری اسلامی پس از انتشار جاسوسی خود اشاره کرد و گفت: «فکر می‌کنم رژیم هم کاملا علاقه داشت که اتهاماتی مانند جاسوس نفوذی اسراییل و عضو موساد بودن را که علیه من مطرح شده به نوعی پاسخ بدهد چون واقعا باعث یک آبروریزی بزرگ برایش بوده است».