حمله موشکی به اربیل
تصاویر هوایی از مناطق هدف قرار گرفته شده در اربیل عراق

کاربران توییتر اظهارات ضد و نقیض مقامات درباره مسئولیت حمله موشکی به اربیل را به سخره گرفتند، زیرا در حالی که سپاه پاسداران مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و کمیسیون امنیت ملی مجلس آن را رد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای مسئولیت خود را درمورد حمله موشکی شامگاه امروز به اربیل اعلام کرد و توضیح داد کرد که این حمله در پاسخ به آنچه “پاسخی به جنایات اسرائیل بود” خوانده شده بود.

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در بیانیه خود مدعی شد که یک مرکز استراتژیک اسرائیل در اربیل هدف موشک قرار گرفته است.

سپاه در بیانیۀ خود اسرائیل را تهدید کرد و تاکید کرد: «بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد».

همزمان با اظهارات سپاه پاسداران، محمود عباس‌زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، تایید کرد که حمله موشکی به اربیل ارتباطی با جمهوری اسلامی ندارد!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: «اسرائیل به صورت دائم به جنایاتی دست می‌زند و اگر جمهوری اسلامی بخواهد انتقام بگیرد انتقامش بسیار جدی، سخت، آشکار، شفاف و پشیمان‌کننده خواهد بود».

مشکینی فاش کرد: «اسرائیل باید علت ضرباتی را که می‌خورد در درون خودش جست‌وجو کند چون ملت‌های منطقه جز به نابودی کامل آن رضایت نخواهند داد».