بیت خامنه‌ای
کاترین پرز شکدم

یک زن اسرائیلی به نام “کاترین پرز شکدم” فاش کرد که توانسته به بیت خامنه‌ای نفوذ کند و به طور منظم یادداشتها را در وب سایت انگلیسی رهبر جمهوری اسلامی می نویسد.

کاترین پرز شکدم، یک نویسنده و تحلیلگر یهودی در مقاله طولانی روزنامه «تایمز اسرائیل» اعلام کرد که در سال های اخیر در ایران نفوذ شده و ۱۸ مقاله در سایت رهبر منتشر کرده است.

کاترین افزود که وی با پرس تی وی، خبرگزاری تهران‌‌ تایمز و خبرگزاری تسنیم کار می کرد و فاش کرد که در سال ۱۳۹۶ با ابراهیم رئیسی مصاحبه کرده است.

این تحلیلگر اسرائیلی اظهار داشت که شروع همکاری و كار با سایت خامنه‌ای، با اتاق‌های فکر وابسته به دولت اسرائیل نیز همکاری داشته و توانسته اعتماد مقامات ایرانی و نفوذ بر بیت خامنه‌ای را دست بیاورد.

به نوبه خود، منابعی در دولت جمهوری اسلامی اظهارات نویسنده اسرائیلی را تایید کردند و گفتند که “تایمز اسرائیل” وبلاگی را در بخش وبلاگ های خود به کاترین ارائه داده است تا به راحتی نوشته ها و یادداشت‌های او را منتشر کند.

شایان ذکر است که مقالات کاترین پرز شکدم به طور کامل از سایت علی خامنه ای حذف شده است اما بر اساس آرشیو وب جهانی، نام کاترین در ۱۸ مقاله در سایت خامنه ای ذکر شده است.