واکنش حمید فرخ‌نژاد به اقدام علیه خانواده علی دایی چیست؟
واکنش حمید فرخ‌نژاد به اقدام علیه خانواده علی دایی چیست؟

واکنش حمید فرخ‌نژاد به اقدام علیه خانواده علی دایی: حکومتی که زمانی به خودش می‌نازید ریگی رو از آسمون کشیده پایین، به جایی رسیده که از زن و بچه علی دایی هم وحشت داره.

واکنش حمید فرخ‌نژاد به اقدام علیه خانواده علی دایی چیست؟

حمید فرخ نژاد در واکنش به فرود اجباری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی، در استوری اینستاگرام خود نوشت: حکومتی که زمانی به خودش می‌نازید ریگی رو از آسمون کشیده پایین، به جایی رسیده که از زن و بچه علی دایی هم وحشت داره، علی کریمی نیز این استوری حمید فرخ‌نژاد را بازنشر کرد.

علی دایی: خداراشاکرم که هواپیما مورد اصابت موشک قرار نگرفت

علی دایی ستاره سابق فوتبال ایران در مصاحبه اخیر خود در واکنش به بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و فرزندش از مسیر دوبی توسط ماموان جمهوری اسلامی گفت: خداراشاکرم که هواپیما مورد اصابت موشک قرار نگرفت.

اشاره کنایه آمیز علی دایی در این گفت وگو که روز سه شنبه ۶ دی ماه منتشر شد، به شلیک یک هواپیمای مسافربری اوکراینی توسط ماموران سپاه پاسداران در صبح روز ۱۸ دی سال ۹۸ و کشته شدن ۱۷۶ مسافر اشاره دارد.

پس از سرنگونی این هواپیمای مسافربری، دولت ایران سرانجام پس از سه روز پنهان کاری و اظهارات خلاف واقعیت،بالاخره اعتراف کرد که پدافند هوایی تهران به این هواپیمای بوئینگ که عازم کی‌یف بود، شلیک کرده است.