هک وبسایت‌های وزارت خارجه: فاش شدن اسناد موافقتنامه تبادل اسدی
هک وبسایت‌های وزارت خارجه: فاش شدن اسناد موافقتنامه تبادل اسدی

هک وبسایت‌های وزارت خارجه؛ گروه قیام تا سرنگونی، به عنوان یک گروه هکری، پس از حملاتی به سایت‌ها و سرورهای وزارت خارجه، فهرستی از پلاک‌های محرمانه خودروهای این وزارتخانه، مشخصات فرماندهان و مشاوران بسیج، و همچنین نام‌های حدود ۱۱ هزار کارکنان وزارت خارجه را منتشر کرد.

هک وبسایت‌های وزارت خارجه: فاش شدن اسناد موافقتنامه تبادل اسدی

علاوه بر این، گروه قیام تا سرنگونی اسنادی را که نشان می‌دهد وزارت خارجه در تلاش بوده است تا اسدالله اسدی، یک دیپلمات محکوم شده، را به ایران بازگرداند، منتشر کرده است.

همچنین، اقدامات وزارت خارجه برای انعقاد یک موافقتنامه برای تبادل زندانیان بین ایران و بلژیک، دیدارهای بسیار با مقامات کشورهای اروپایی، و تلاش‌های رسانه‌ای نیز از جمله اقداماتی هستند که این گروه هکری منتشر کرده است.

گروه قیام تا سرنگونی ۲۱۰ سایت و سامانه مختلف وزارت خارجه را هک کند

گروه قیام تا سرنگونی اعلام کرده است که توانسته است ۲۱۰ سایت و سامانه مختلف وزارت خارجه را هک کند. پس از این حملات، آن‌ها چارت سازمانی وزارت خارجه و کدهای مکاتبات، فهرست مدیران کل، فهرست پرسنل نمایندگی‌ها در خارج کشور و همچنین فهرست ۱۰ هزار و ۸۷۸ نفر از پرسنل این وزارتخانه را منتشر کرده‌اند.

در این منتشر شده‌ها، فهرست ۶ هزار و ۴۳۳ نفر از کارکنان وزارت خارجه با استفاده از کدهای ویژه پرسنلی آنان نیز قابل مشاهده است. همچنین، فهرست فرماندهان و اعضای شورای مرکزی بسیج وزارت خارجه به همراه شماره‌های تلفن و فکس و همچنین فهرست ۱۳۰ نفره از «بسیج کربلا» در این وزارتخانه نیز توسط گروه هکری قیام تا سرنگونی منتشر شده است.