هک شدن پایگاه‌های اینترنتی وزارت خارجه ایران
هک شدن پایگاه‌های اینترنتی وزارت خارجه ایران

هک شدن پایگاه‌های اینترنتی وزارت خارجه ایران؛ در روز یک‌شنبه ۱۷ اردیبهشت، به نظر می‌رسد که وب‌سایت‌های وزارت خارجه ايران دچار مشکلات فنی شده‌اند و امکان دسترسی به آنها وجود ندارد. روی این صفحات وب‌سایت‌ها پیامی با عنوان “به‌روزرسانی سامانه” نمایش داده شده است.

هک شدن پایگاه‌های اینترنتی وزارت خارجه ایران

یک گروه هکری اعلام کرده است که با موفقیت به وب‌سایت‌های وزارت خارجه ایران نفوذ کرده و تصاویر رهبران سازمان مجاهدین خلق را در این سایت‌ها قرار داده است.

https://t.me/ghyamsarnegouni/519

روز یکشنبه، گروه هکری مشهور به “قیام تا سرنگونی” خبر از نفوذ وسیع به وبسایت‌ها و سامانه‌های وزارت خارجه داد. این گروه تعدادی از اسناد مربوط به وزارتخانه را منتشر کرد که شامل اطلاعات شخصی مدیران ارشد و حدود یازده هزار نفر از کارکنان این نهاد است.

۲۱۰ سایت و سامانه وزارت خارجه به دلیل یک حمله سایبری از دسترس خارج شد

در کانال تلگرامی این گروه هکری، تصویری از عکس رهبران سازمان مجاهدین خلق که بر روی وبسایت وزارت خارجه جمهوریايران درج شده بود، منتشر شده است.

بر اساس ادعای گروه هکری “قیام تا سرنگونی”، آنها اعلام کرده‌اند که “۲۱۰ سایت و سامانه وزارت خارجه” جمهوری اسلامی به دلیل یک حمله سایبری از دسترس خارج شده است. همچنین، طبق ادعای این گروه هکری، اسنادی مانند فهرست کارمندان وزارت خارجه و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در تمام کشورها هک شده است