موساد

منابع آگاه فاش کردند که منصور رسولی، فردی که توسط موساد در ایران دستگیر شد، یکی از اعضای باندی است که برای سپاه پاسداران کار می کرد.

رسانه ها خبری مبنی بر دستگیری شهروند ایرانی به نام منصور رسولی منتشر کرده بودند و گزارش های رسانه ای تایید کردند که رسولی قرار بود یک شهروند اسرائیلی را در ترکیه، یک ژنرال برجسته آمریکایی در آلمان و یک روزنامه نگار را در فرانسه ترور کند.

منصور رسولی

گزارش شده است که منصور رسولی از کردهای منطقه هاشم‌آباد در نزدیکی زیوه در آذربایجان غربی است و برخلاف آنچه خودش می‌گوید یک کشاورز صرف نیست. 

منابع آگاه تایید کردند که وی در ویدئویی که منتشر کرده دروغ گفته است زیرا برخلاف آنچه او در ویدئویی که پس از بازجویی توسط موساد منتشر کرد، ادعا کرد، او فقط یک کشاورز نیست، بلکه عضوی از باندی است که برای سپاه پاسداران ایران کار می‌کند.

این منابع فاش کردند: «رسولی عضو باندی است که برای سپاه کار می‌‌کند و از طریق یک تعاونی مرزنشینی به نام دالاپر، پولشویی می‌کنند و در ازای همکاری با سپاه امکان صادرات و واردات غیرمجاز را به دست آورده‌اند».

آنها اضافه کردند: «لقمان رسولی، برادر منصور، سهامدار اصلی شرکت تعاونی مرزنشینان دلامپر است. او فعالیت‌های این گروه را در خاک عراق برعهده دارد. و دیگر پسرعموی او عادل رسولی، عضو سپاه بود که در سال ۶۰، در درگیری با پیشمرگه‌ها، نیروهای کرد مخالف جمهوری اسلامی، کشته شد».