معلمان مرد

دولت جمهوری اسلامی در کمتر از یک ساعت دو تصمیم مهم را اعلام کرد، اولی ممنوعیت حضور معلمان مرد در مدارس دخترانه و دومی نظارت نامحسوس بر وضع حجاب در بانک‌ها و بیمه‌ها.

وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت تدریس معلمان مرد در تمام مدارس متوسطه دخترانه خبر داد و این تصمیم را فاقد وجاهت قانونی دانست!

به نوبه خود، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: «تخصیص دبیر غیرهمجنس در مدارس دوره اول و دوم متوسطه شامل همه مدارس عادی دولتی، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، شاهد و حتی مدارس غیردولتی فاقد وجاهت قانونی است».

از سوی دیگر ستاد امر به معروف از آغاز عملیات نظارت نامحسوس بر وضع حجاب در بانک‌ها و بیمه‌ها خبر داد.

جعفر صادق‌منش، قائم‌مقام دبیر ستاد امر به معروف، درباره این تصمیم اظهار داشت: «روند کنونی عفاف و حجاب بنیانهای امنیت اخلاقی، روابط اصیل اجتماعی و  سلامت روانی جوانان ما را هدف گرفته است و بدون حل این معضل حل سایر معضلات ناشدنی است». 

وی ادامه داد: «چرا که بی عفتی و بی بندوباری سم مهلک روحیه کار و تلاش و شکوفایی و پیشرفت یک کشور است. صدها باند سازمان‌یافته در حال ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی در کشور هستند».

صادق‌منش از اجرای عملیات تیم‌ های نظارت نامحسوس ستاد امر به معروف بر وضعیت عفاف و حجاب در تمام بانک‌ های تهران و همچنین آغاز این عملیات در دفاتر بیمه‌ها استان خبر داد.