سیره خامنه‌ای

کاربران توییتر اظهارات عباس کعبی، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان، را که در آن خواستار تدریس سیره علی خامنه‌ای در سطح‌های تحصیلی شده بود، به سخره گرفتند.

هفته گذشته نشست تخصصی به عنوان «بررسی سیره حکمرانی رهبر معظم انقلاب» با حضور عباس کعبی، اعضای جامعه مدرسین و مجلس خبرگان برگزار شد.

در این نشست، عباس کعبی، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان اظهار داشت که فقه نظام و فقه حکومت یکی از الزامات حوزه انقلابی است.

وی گفت: «سیره خامنه‌ای در حکمرانی نظام اسلامی باید تبدیل به یک رشته تحصیلی شود. تداوم و مدیریت انقلاب بی‌نظیر بوده لذا کارآمدی نظام قابل تدریس است».

واکنش یک کاربر به اظهارات کعبی

کعبی تاکید کرد: «سیره خامنه‌ای باید به صورت مطالب درسی در سطح‌های تحصیلی حوزه علمیه تدریس شود، لذا اندیشمندانی داریم که می‌توانند در این راستا نظریه‌پردازی کنند».

کاربران توییتر با کنایه و حمله به این مقام ایرانی نوشتند، جایی که آنجا که حسابی به نام “ایران-اوکراین” نوشت: «باید رشته تحصیلی بشه البته که آیندگان بفهمن ملت ایران چه ظلم و ستمی بهشون واقع شده بوده.دمشون گرم که خودشون میخان ظلمشون رو برای آیندگان مکتوب کنن… متشکریم فرمانده»

همچنین یک کاربری توییتری به نام “محسن تنها” گفت: «گم شو بی شعور ، مردم میخواند سر به تن این رهبر بی عرضه بی سواد و بی بصیرت نباشه ،ما رهبر نمیخواهیم، ما اخوند نمیخواهیم ! صداشون رو نمیشنوی ، این خایه مالیها دیگه بی فایده است».

این در حالی که اکانت “ایران دخت” پاسخ داد: «کعبی ها از مکیدن خون مردم خوزستان سالهاست به زندگی ادامه می دهند همه جا ردشون هست از استانداری و فرمانداری گرفته تا نمایندگی مجلس و امامان جماعت و… در چاپلوسی و یاوه گویی با هم در رقابت تنگاتنگ هستند»!