مرکز مخفی موشکی

شرکت اطلاعات ماهواره ای “ایمج‌ست اینترنشنال” تصاویری از انفجار شدید یک مرکز مخفی موشکی سپاه پاسداران در غرب تهران فاش کرد.

دو روز پس از آنکه سپاه پاسداران کشته شدن دو تن از اعضای خود را در آتش‌سوزی در یک مرکز تحقیقاتی خود در تهران اعلام کرد، شرکت اطلاعاتی “ایمج‌ست اینترنشنال” فاش کرد که انفجاری در مرکز مخفی سپاه پاسداران در غرب تهران رخ داده است.

انفجار شدید

این شرکت افزود که این انفجار در یک پایگاه موشکی مخفی متعلق به “گروه صنعتی شهید همت” سپاه پاسداران رخ داد. و بر اساس تصاویر منتشر شده توسط ایمج‌ست اینترنشنال حدود یک چهارم ساختمان مرکز تخریب شد.

این در حالی است که روابط عمومی سپاه پاسداران روز دوشنبه، ۵ مهر، اعلام کرد که دو نفر از اعضای آن در آتش سوزی در یکی از “مراکز تحقیقاتی خودکفایی” سپاه در غرب تهران کشته شدند. 

انفجار شدید
انفجار شدید در ساختمان یک مرکز تحقیقاتی سپاه

بیانیه ای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی توضیح داد که دو نفر از کارکنان آن مجروحان این آتش سوزی جان خود را از دست دادند و از علت و جزئیات این آتش سوزی نداد.

شایان ذکر است که طی یک سال گذشته، گزارش های متعددی از انفجار در تاسیسات هسته ای و چندین پایگاه نظامی و موشکی در جمهوری اسلامی گزارش شده است.