مخالفان جمهوری اسلامی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمدحسین باقری اعلام کرد که نیروهای مسلح به بمباران مخالفان جمهوری اسلامی و رژیم آن در کردستان عراق ادامه خواهند داد.

محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به دولت عراق و اقلیم کردستان در مورد ضرورت برخورد با گروه های مخالف رژیم جمهوری اسلامی هشدار داد و تهدید کرد که به عملیات نظامی علیه این گروه ها ادامه می دهد.

هشدار و تهدید سردار سرلشکر محمدحسین باقری صبح امروز، یکشنبه ۲۸ شهریور، در مراسم انتصاب امیر سرتیپ نصیرزاده را به‌عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفته است.

  • خلع سلاح و اخراج سریع

وی اضافه کرد: «عملیات‌های ما در برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب ادامه خواهد داشت و هیچگونه شیطنتی را در این مرز‌ها تحمل نمی‌ کنیم».

تهدید رئیس ستاد نیروهای مسلح ایران یک هفته پس از هشدار مشابهی از سوی علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی صورت می گیرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی از نخست وزیر عراق خواست تا مخالفان جمهوری اسلامی را از کردستان عراق “خلع سلاح” و “اخراج سريع” کند.

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دو هفته پیش حملاتی را به مناطقی در شمال کردستان عراق آغاز کرد و هواپیماهای جنگنده و پهپادها برای بمباران برخی مناطق کوهستانی مورد استفاده قرار گرفت.