قتل
قتل ۸ نفر در «کنگان» بوشهر

قتل ۸ نفر در «کنگان» بوشهر، خبر کشته شدن چندین نفر در کنگان از مأموریت استان بوشهر ، جمعه ، در فضای مجازی منتشر شد ؛ با این حال ، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این جنایت وجود داشت
اما یک ساعت بعد ، علی حسن‌پور ، دادستان کل کشور در بوشهر ، توضیحی داد. این حادثه با استفاده اسلحه کلاشینکف در منطقه ای از کنگان رخ داد که منجر به کشته شدن 5 نفر شد.

ماجرای قتل ۸ نفر در «کنگان» بوشهر

خبر کشته شدن چندین نفر در کنگان از مأموریت استان بوشهر ، جمعه ، در فضای مجازی منتشر شد ؛ با این حال ، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این جنایت وجود داشت
اما یک ساعت بعد ، علی حسن‌پور ، دادستان کل کشور در بوشهر ، توضیحی داد. این حادثه با استفاده اسلحه کلاشینکف در منطقه ای از کنگان رخ داد که منجر به کشته شدن 5 نفر شد.

دادستان بوشهر با بیان اینکه “4 نفر از کشته شدگان زن بودند” گفت: در میان کشته شدگان 3 دختر در سنین 14 تا 18 تا 21 سال و یک مرد جوان و مادربزرگ دختران 75 ساله وجود دارد و گفته می شود قاتل قصد ازدواج یکی از آن دختران را داشته است

حادثه دیگری در شهرک نفتی کنگان

همراه با اظهارات دادستان عمومی و انقلاب بوشهر ؛ سرهنگ جهانبخش طهماسبی ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر ، از قتل دیگری خبر داد. وی افزود: “در حادثه دیگری در شهرک نفتی کنگان ، جوانی کشته شد و عاملان این ترورها شناسایی و دستگیر شدند.”

ظهر ديروز همزمان با افزایش شایعات در فضای مجازی استان بوشهر وسوءاستفاده برخی از افراد برای برهم زدن آرامش شهروندان ؛ رئیس پلیس کنگان جزئیات جدیدی در مورد میزان جرم و جنایت در این شهر ارائه داد.
سرهنگ رهام رضایی در تشریح جزئیات قتل شب گذشته در کنگان اظهار داشت: قاتل شب گذشته ساعت 9 شب با اسلحه کلاش وارد خانه مقتولان در یک محله کنگان شد مادربزرگ 3 دختر را می کشد و مرد جوانی یکی از دختران خانواده را شکایت می کند و فرار می کند.