بهترین فیلم

 بهترین فیلم سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، فیلم “یدو” برای اولین بار از شبکه های تلویزیونی قبل از اکران عمومی به نمایش در می آید و همچنین فیلم های “مهران”، “شکرستان” و “تک تیرانداز” به نمایش در می آیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی، معاون سیمای رسانه ملی، از نمایش عمومی فیلم های “یدو” ، “شکرستان” ، “تک تیرانداز” و “مهران” برای اولین بار از شبکه های تلویزیونی خبر داد.

شاه آبادی، به جزئیات نمایش فیلم ها در نوروز ۱۴۰۰ صحبت دارد: «قرار است این روزها ۱۴۴ فیلم نمایش داده شود که در این بین مردم بیش از ۵ فیلم از ایران را تماشا می کنند».

وی با اشاره به اینکه برخی از فیلم های ایرانی قبل از اکران عمومی برای اولین بار از تلویزیون نمایش داده می شوند، افزود: «بهترین فیلم جشنواره فجر “یدو”  به کارگردانی مهدی جعفری و “تک تیرانداز” به کارگردانی علی غفاری در جدول پخش شبکه های اول و سوم قرار گرفتند».

معاون سیمای رسانه ملی همچنین گفت: فیلم “مهران” به کارگردانی رقیه توکلی یکی از فیلم های کمدی درام است که برای اولین بار در نوروز ۱۴۰۰ از سیما پخش می شود.

وی همچنین افزود که “شکرستان” با موضوعی متفاوت و جالب به کارگردانی مسعود صفوی از دیگر فیلم هایی است که از شبکه دو سیما پخش می شود.