قتل فجیع
قتل فجیع زن به دست شوهرش در اهواز؛ همسرش سر بریده او را در شهر چرخاند!

يک مرد جوان در اهواز بعد از ظهر شنبه سر بریده همسر ۱۷ ساله‌اش را مقابل چشم مردم در میدان کسایی چرخاند و پس از چند دقیقه قدم زدن فرار کرد. به گزارش رکنا، قاتل و برادرش که همدست بود، بازداشت شده‌اند. بر اساس این خبر مقتول بعد از فرار به ترکیه از سوی همسرش برگردانده شده بود

قتل فجیع زن به دست شوهرش در اهواز؛ همسرش سر بریده او را در شهر چرخاند

قتل فجیع زن به دست شوهرش در اهواز؛ همسرش سر بریده او را در شهر چرخاند؛ روز شنبه ۱۶ بهمن ماه یک دختر ۱۷ ساله در اهواز توسط توسط همسر و برادر همسرش با انگیزه ناموسی کشته شد.

در همین راستا ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن قاتلسر بریده همسرش را مقابل چشمان مردم در شهر می‌چرخاند. بر اساس این گزارش، ساعت سه بعد از ظهر امروز مرد جوانی در میدان کسایی خشیار اهواز سر بریده همسرش را برای چند لحظه در مقابل مردم به نمایش گذاشت و سپس از آن مکان متواری شد.

پس از گزارش اين جنایت، ماموران پلیس در محل با جسد سر بریده شده دختری ۱۷ ساله در داخل منزلی مواجه شدند که جسد وی در جای دیگری رها شده بود. در تحقیقات بیشتر مشخص شد که این دختر پس از فرار شوهرش به ترکیه توسط همسرش به ایران بازگردانده شده و توسط همسر و برادر همسرش که هر دو پسر عموی او بودند کشته شده است.

قاتل دستگیر شد

مدیرکل دادگستری استان خوزستان: متاسفانه امروز قتلی در اهواز رخ داد که در پی آن قاتل قصد داشت اقدام شنیع خود را در یکی از خیابان های شهر نشان دهد که به امنیت روانی شهروندان آسیب وارد کرد.

با تلاش پلیس و صدور دستورات قضایی لازم، عوامل این قتل ساعاتی پس از وقوع این حادثه شناسایی و دستگیر شدند و دستگاه قضایی استان با متهم این حادثه قاطعانه و سریع برخورد می کند.