فساد وزارت

همزمان با اعلام ستاد مقابله با کرونا در ایران برای تعطیلی کشور به مدت ۶ روز، نمایندگان مجلس از فساد وزارت بهداشت انتقاد کردند.

ستاد مقابله با کرونا سرانجام با اعلام تعطیل در سراسر ایران به مدت شش روز موافقت کرد و اعلام کرد که این تعطیل از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد آغاز می شود.

آمار روزانه ابتلا و مرگ بر اثر کرونا در ایران رکوردهای جدیدی ثبت کرده است و طبق آمارهای رسمی روزانه بیش از ۵۰۰ نفر در سراسر کشور بر اثر این ویروس جان خود را از دست می دهند.

به نوبه خود، وزارت بهداشت اعلام کرد که تعداد شهرهای قرمز به ۳۵۹ شهر افزایش یافته است، در حالی که ۵۹ شهر نارنجی و ۳۰ شهر زرد شده است.

از سوی دیگر، نمایندگان مجلس به مقامات ستاد ملی کرونا حمله کردند و از فساد وزارت بهداشت انتقاد کردند و همچنین خواستار واردات سریع واکسن شدند.

امانقلیچ شادمهر “نماینده گنبدکاووس” و معین‌الدین سعیدی “نماینده چابهار” گفتند: «صادرات واکسن لازم نیست، به همین واکسیناسیون مردم در داخل کشور توجه کنید».

نمایندگان گنبدکاووس و چابهار اضافه کردند: «فقط شاهد سخن گفتن‌ها بوده‌ایم، سخن گفتند از اینکه ما به خارج از کشور واکسن صادر خواهیم کرد اما ادعاهای‌شان بی اساس بود».