مسئولان کشور

آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، به خامنه‌ای و همه مسئولان کشور حمله کرد و آنها را به مسئولیت کامل افزایش قربانیان کرونا متهم کرد.

در اظهارات خود، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواستار قرنطینه کامل به دلیل وضعیت بحرانی ویروس کرونا و افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان در ایران شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأیید کرد که تنها راه حل نهایی برای حل مشکل کرونا و افزایش تعداد مبتلایان، قرنطینه کامل است.

وی اضافه کرد: «اگر این کار را نکنیم، کارخانه تولید بیمار به هیچ وجه متوقف نمی‌ شود و نمی‌ توانیم حتی قله‌ ای برای موج پنجم متصور باشیم».

نجیمی تاکید کرد که این تنها راه حل نهایی برای کنترل این ویروس است و گفت: «قرنطینه کامل به معنی محدود کردن همه فعالیت‌ ها چه سازمان‌ ها، اصناف، آموزشی و تجاری و کاهش ترددهای غیرضروری در شهر اصفهان است».

وی اظهار داشت: «شرایط بسیار بحرانی می تواند به شرایط فاجعه بار تبدیل شود. مسئولان از موج چهارم به بعد کرونا را رها کردند و کل مسئولان کشور مقصر هستند».

سخنگوی دانشگاه علوم همچنین خواستار اتخاذ تصمیمات جدی از سوی ستاد ملی برای مقابله با کرونا شد.

وی ادامه داد: «عزاداری محرم را می‌ توان در منزل به صورت مجازی برگزار کرد، اولویت جان انسان‌ ها است».

و تاکید کرد: «چون یک فرد آلوده به ویروس کرونا می‌ تواند ۱۵ نفر را به راحتی آلوده کند و از این تعداد ۱۰ نفرشان فوت می‌ کنند».