شهره لرستانی
شهره لرستانی، بازیگر مشهور ایرانی هویت خود را به عنوان مرد ترنس آشکارسازی کرد!

شهره لرستانی، بازیگر مشهور ایرانی هویت خود را به عنوان مرد ترنس آشکارسازی کرد؛ شهره لرستانی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران چهارشنبه ۲۲ تیرماه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تغییر جنسیت و تغییر نام خود به “مازیار” خبر داد.

 

شهره لرستانی، بازیگر مشهور ایرانی هویت خود را به عنوان مرد ترنس آشکارسازی کرد!

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که پیش از این با نام «شهره لرستانی» شناخته می شد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خود را «مازیار لرستانی» معرفی کرد.

https://www.instagram.com/tv/Cf7Ss-ZDZ8n/?utm_source=ig_web_copy_link

او که به نظر می رسد اشاره ای به تغییر جنسیت خود کرده است، نام مازیار را نیز به نام حساب کاربری خود اضافه کرده است.

در ماه های گذشته گمانه زنی های زیادی در مورد تغییر جنسیت لرستانی مطرح شده است، گمانه زنی هایی که به ویژه به دلیل پوشش مردانه این بازیگر افزایش یافته است.

این بازیگر برای ظاهر شدن با پوشش جدید و مردانه خود در جامعه، از سوی مراجع قضایی مجوز دارد

حتی برخی منابع خبری پیش از این اعلام کرده بودند که این بازیگر از مقامات قضایی مجوز حضور با لباس مردانه جدید خود در جامعه را دارد.

لرستانی در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشت: من همه اشکی هستم که در تمام عمرم در نهان ریخته ام، دردی که کشیده ام، من تمام تجربه های تلخ و شیرین هستم، تمام اتفاقات زندگی، همین است. فقط برای من اتفاق افتاده است. من، همه انتخاب هایم، تمام لحظاتی که آن را روی این زمین زندگی کرده ام، این منم، منی که عاقبت، تکه‌های زخم‌خورده وجودش، یکپارچه شد.