اینستا

وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی امروز، چهارشنبه  ۲۲ دی، با صدور بیانیه ای از ارتباط خود با نشست جنجالی “شاخ‌های اینستا” در یکی از سالن های این وزارتخانه خبر داد.

بسیاری از وزارت ورزش در جلسه ای با حضور وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزیر، با حضور زنانی معمولا در جمهوری اسلامی آنها را بدحجاب می‌ نامند، به شدت انتقاد کرده بودند.

در بیانیه رسمی این وزارتخانه آمده است که شورای ملی خیرین ازدواج با گروه های مختلفی از جمله تعدادی وبلاگ نویس جوان با هدف ترویج ازدواج آسان تماس گرفته است.

https://twitter.com/yaminpour/status/1481190092580397058

همچنین ین بیانیه توضیح داد که این دیدار با اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان و شاخ‌های اینستا صرفاً به دلیل نبود مکان مناسب در اتاق جلسات وزارتخانه برگزار شد. 

Image from iOS

و در پاسخ به حضور معاون امور جوانان وزارت، در جلسه ای که زنان بدحجاب در آن حضور دارند، بیانیۀ وزارت گفت: « آقای وحید یامین پور در این برنامه حضور نداشته و اخبار منتشر شده در این خصوص کذب است».

به نوبه خود، یامین‌پور در توییتی به صورت غیرمستقیم از این جلسه حمایت کرده و نوشت: «این جلسه رو نبودم و از جزئیات مطلع نیستم ولی اعتراف می‌کنم در همین مدت از آخوند تا شل‌حجاب و از قهرمان المپیک تا کارتن‌خواب رو دعوت و باهاشون گفت‌وگو کردم».