روش‌های شکنجه

محمداسماعیل کوثری، جانشین سابق فرمانده قرارگاه ثارالله تهران و نماینده فعلی مجلس، اظهارات تکان دهنده ای درباره شیوه های و روش‌های شکنجه در جمهوری اسلامی فاش کرد.

فرمانده سابق سپاه پاسداران در اظهارات عجیب نماینده مجلس به وب‌سایت “انصاف نیوز” دیروز، جمعه ۳ دی ‌ماه، اعلام کرد که جمهوری اسلامی هیچ شیوه شکنجه ای ندارد.

جانشین سابق فرمانده قرارگاه ثارالله تهران شکنجه متهمان در زندان های جمهوری اسلامی را تکذیب و رد کرد و مدعی شد که به ماموران به هیچ وجه اجازه شکنجه داده نمی‌ شود.

فرمانده سابق سپاه همچنین شکنجۀ مازیار ابراهیمی را که توسط نیروها مجبور به اعتراف به دست داشتن در ترور دانشمندان هسته ای از جمله محسن فخری‌زاده شد، تکذیب کرد.

https://twitter.com/sonofthebeach33/status/1471902867430719492

وی اظهار داشت: «عوامل اصلی کشتن محسن فخری‌زاده در همان چند ساعت اول از کشور خارج شده‌اند و از برخی آنها رد هم پیدا شده است».

کوثری توضیح و تاکید کرد: «برخی کمی هم که بی‌خوابی می‌کشند می‌گویند که وای! ما را اذیت کردند در صورتی که این‌گونه نیست و ماموران به هیچ وجه اجازه شکنجه داده نمی‌شود».

در واکنش به این ادعاها و اظهارات عجیب، فعالان ایرانی در شبکه های اجتماعی هشتگ «شکنجه_شدم» را راه اندازی کردند و طی آن به جزئیات روش‌های شکنجه خود در توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی پرداختند.