رسوایی جنسی

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی واکنش خود را به لو رفتن رسوایی جنسی بازیکن تیم ملی فوتبال که روز گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شد، اعلام کرد.

رسانه های خبری از رسوایی جدیدی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران خبر داده بودند. زیرا فایل صوتی صحبت بازیکن تیم ملی با یک دختر و دعوت از او به اتوبوس خالی تیم ملی پخش شد.

گزارشهای رسانه ها تایید کرده اند بازیکنی که صحبت هایش لو رفته مدافع باشگاه الاهلی قطر و تیم ملی ایران، محمدحسین کنعانی‌زادگان است.

این گزارشها همچنین تایید کردند که مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در حال بررسی این رسوایی جنسی اخلاقی هستند و افراد زیادی برای بررسی و افشای حقیقت احضار خواهند شد.

کنعانی زادگان در فایل صوتی لو رفته به یک دختر نوجوان گفت: «به خاطر رفاقتی که با راننده اتوبوس تیم ملی دارم می توانم برای کنار هم بودن به اتوبوس برویم. یعنی اتوبوس مثل خانه خالی است».

این مدافع ملی پوش طی گفتگو با این دختر، از او خواست تا در زمان ها و موقعیت های مختلف تصاویر غیراخلاقی او را برای او ارسال کند.

کنعانی در اولین واکنش خود ارتباط خود با این رسوایی جنسی را تکذیب کرد و گفت: «این صوت‌ها به صورت تقطیع شده و جعلی ازم پخش شده و هیچ ربطی به او ندارم».

برخی منابع در فدراسیون ملی فوتبال جمهوری اسلامی تایید کرده اند که پس از پایان تحقیقات، احتمال حذف کنعانی‌زادگان از تیم ملی وجود دارد.