کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

گزارش های ایتالیایی اعلام کرد که قرارداد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، توسط مقامات تحقیقاتی رم در مورد اتهامات تخلفات مالی علیه تیم سابقش، یوونتوس، تحت نظارت است.

این بازیکن ۳۶ ساله در تابستان سال ۲۰۱۸ تا تابستان ۲۰۲۱ از رئال مادرید به یوونتوس رفت و سپس با ۱۵ میلیون یورو به اضافه ۸ میلیون یورو به عنوان متغیر به منچستریونایتد رفت.

خبرگزاری های ایتالیایی گزارش دادند که پس از رسوایی مالی مسئولان باشگاه ایتالیایی، قرارداد رونالدو با یوونتوس توسط دادستان فدرال تحت بررسی و تحقیق قرار دارد.

پلیس مالی ایتالیا روز جمعه به مقر یوونتوس یورش برد و اسناد مربوط به معاملاتی را که این باشگاه در سال های اخیر امضا کرده بود، ضبط کرد.

گزارش‌های ایتالیایی امروز اعلام کردند که مقامات یوونتوس در مورد قراردادهای جعلی تحت تحقیق هستند که از آن سودهای مالی از جمله قرارداد کریستیانو رونالدو به دست آورده‌اند.

رئیس یوونتوس “آندرا آنیلی”، نایب رییس یوونتوس “پاول ندود” و مدیر ورزشی سابق یوونتوس “فابیو پاراتیچی”، احتمالا متهم خواهند شد.

دادستانی فدرال ایتالیا در بازه زمانی سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۱ که یوونتوس متهم به کسب ۵۰ میلیون یورو در قراردادهای جعلی شده است، تحقیق خواهد کرد.

شایان ذکر است که رونالدو در اوج شیوع ویروس کرونا با کاهش دستمزد موافقت کرده بود که به باشگاه کمک کرد ۹۰ میلیون یورو پس انداز کند.