دولت رئیسی

روزنامه کیهان وابسته به رهبر جمهوری اسلامی، منتقدان اصلاح طلب دولت رئیسی را بدسابقه، بی‌کارنامه، تندرو، بی‌سواد و پُرمدعا خواند.

کیهان چاپ تهران امروز نوشت که جریان سیاسی مخالف سیاست های دولت با انتشار و ترویج انتقادات و شایعات در تلاش و برنامه ریزی برای لغو سفر ابراهیم رئیسی به روسیه است.

گزارش کیهان از منتقدان دولت پس از اعلام خبر رفتن ابراهیم رئیسی در روزهای آینده به روسیه و امضای «سند همکاری ۲۰ ساله» بین دو کشور منتشر شد.

به گفته سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، این سند مشابه «سند ۲۵ ساله همکاری ایران و چین» خواهد بود که در ۷ فروردین سال جاری بین دو کشور امضا شد.

اين روزنامۀ وابسته به رهبر جمهوری اسلامی در دفاع از گسترش روابط جمهوری اسلامی و روسیه نوشت: «نمی‌توان دور کشور حصار کشید و سفر پیش روی ابراهیم رئیسی به روسیه می‌تواند به از کار افتادن تحریم‌ها منجر شود».

گزارش کیهان افزود: «آمریکا تنها کشوری در دنیاست که صد‌در‌صد غیرقابل اعتماد است و افرادی که از رابطه با آمریکا دفاع می‌کنند، پادوی دشمن هستند یا از سرمایه‌های اسرائیل».

این روزنامه همچنین از سفر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، به چین تقدیر کرد و تاکید کرد که این سفر پیامدهای مثبت اقتصادی خواهد داشت و می‌ تواند خطری برای بی‌ اثر شدن تحریم‌های آمریکایی باشد.