رئیسی
فائزه هاشمی

فائزه هاشمی رفسنجانی، فعال سیاسی و دختر اکبر هاشمی رفسنجانی، علی خامنه‌ای و دولت ابراهیم رئیسی در داخل و خارج از کشور انتقاد کرده است.

فائزه هاشمی فاش کرد که ابراهیم رئیسی کاره‌ای نیست و دولت را اداره نمی کند زیرا برخی در پشت‌پرده او را اداره می‌ کنند و بر تصمیم‌گیری او تاثیر می‌ گذارند.

این فعال سیاسی همچنین در ادامه با انتقاد از سیاست‌های رهبر جمهوری اسلامی و رئیس‌جمهور، آنها را «بی‌عقلی»، «طالبانی» و «تبلیغاتی» توصیف کرد.

خانم فائزه همچنین به استانداران سپاه پاسداران در دولت ابراهیم رئیسی اشاره کرد و گفت: «تاکنون آنها نمی‌توانند به داد رییسی برسند و مشکلات را حل کنند».

وی همچنین فاش و تایید کرد که خود وزیر در وزارتخانه های دولت سیزدهم تصمیم نمی گیرد و اظهار داشت: «اسماعیل احمدی، رئیس دفتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، برای کنترل وزیر گماشته شده است. احمدی آن‌جا نشسته و دارد کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد آقای سجادی بخواهد کاری کند».

فائزه هاشمی همچنین از دادن یارانه‌ها به مردم، به جای ارائه یارانه به مولدها و تولیدکنندگان  انتقاد کرد و گفت: «یارانه‌ها در دولت رییسی نیز به سرنوشت یارانه‌ها در دولت محمود احمدی‌نژاد دچار می‌شود».

وی افزود: «با توجه به سیاست‌ ها و اظهارات مقام‌ های اقتصادی دولت رییسی در کل، چشم‌انداز مثبتی برای اقتصاد ایران نمی‌بینم».