دراکولای

یونیورسال پیکچرز یا یونیورسال استودیوز داستان فیلم بین المللی جدید خود «رنفیلد» را اعلام کرد و نام بازیگر جدید نقش دراکولای فیلم را اعلام کرد.

یونیورسال استودیوز بیانیه را منتشر کرده است و اظهار داشت که فیلم بین المللی جدید خود درباره خود خون آشام نخواهد بود بلکه درباره وردست و خدمتکار بدنام وی در فیلم خواهد بود.

در بیانیه این شرکت افزوده شده است که نیکلاس کیج، بازیگر آمریکایی، پس از پذیرفتن نقش دراکولا در فیلم جدید یونیورسال «رنفیلد» قهرمان فیلم جدید آن خواهد شد.

شخصیت رنفیلد برای اولین بار در رمان دراکولا اثر برام استوکر، نویسندهٔ ایرلندی، در سال ۱۸۹۷ معرفی شد و داستان یک بیمار در یک بیمارستان روانی را روایت می کند که معتقد است با نوشیدن خون می تواند جاودانه شود.

کریس مک‌کی قرار است فیلم رنفیلد را کارگردانی کند و نیکلاس هولت در کنار نیکلاس کیج بازی خواهد کرد و آدام مک‌کی در این فیلم همبازی خواهد شد.

کیج مدت هاست که از حضور در تولیدات بزرگ هالیوود دور بوده و در عوض در فیلم های مستقل ظاهر شده است. این بازیگر آمریکایی اظهار داشت که ترجیح می‌دهد روی فیلم‌های کم‌هزینه کار کند، زیرا پروژه‌های بزرگ استودیویی سنتی تحت تأثیر محدودیت‌های تجاری ناخواسته انجام می‌شوند.