امتناع از تزریق واکسن

استیو برتون، بازیگر سریال پرمخاطب «جنرال هاسپیتال» یا «بیمارستان عمومی» تایید کرد که تهیه کنندگان این سریال او را به دلیل امتناع از تزریق واکسن از این سریال اخراج کردند.

بازیگر، هنرپیشه و خواننده آمریکایی “استیو برتون”، در اینستاگرام خود تایید کرد که به دلیل امتناع از دریافت واکسن کرونا از سریال معروف «بیمارستان عمومی» کنار گذاشته شده است.

برتون در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «متاسفانه مسئولان سریال بیمارستان عمومی مرا کنار گذاشتند زیرا باید دستور واکسینه بودن گروه را مراعات می‌کردم». 

وی اضافه کرد: «من از نظر پزشکی و مذهبی معافیت ارایه کردم اما هر دو رد شد. اما یک نوع بحث آزادی شخصی برای من هم وجود داشت».

بازیگر آمریکایی افزود: «شاید روزی این مشکلات برطرف شود و بتوانم به کار برگردم و کارم به عنوان جیسون مورگان را به پایان برسانم. برایم موجب افتخار خواهد بود».

شايان ذکر است که برتون در اواسط مردادماه به ویروس کرونا مبتلا شده بود و آزمایشش مثبت بود که در آن زمان این بازیگر آمریکایی اعلام کرد که در حین کار در سریال به این ویروس مبتلا شده است.

از سوی دیگر، اینگو رادماخر، بازیگر آلمانی-استرالیایی، همچنین به دلیل امتناع از تزریق واکسن و انتشار پست هایی در اینستاگرام علیه واکسن و ارائه اطلاعات نادرست در مورد او از این سریال اخراج شد.