واکسیناسیون اجباری

تعدادی از شهروندان قم بعد از ظهر امروز، پنجشنبه ۲۰ آبان، در اعتراض به واکسیناسیون اجباری کرونا در مقابل ساختمان اداره کل آموزش و‌ پرورش حوزه علمیه قم تجمع کردند.

به گزارش “قم‌ نیوز” این معترضان گروهی از طلاب هستند که از سایر شهروندان خواسته اند در اعتراض به اجباری شدن واکسیناسیون ویروس کرونا به آنها بپیوندند.

تصاویری از تجمع اعتراضی قم که در آن تظاهرکنندگان بنرهایی در اعتراض به “واکسن اجباری آزمایشی” و “کرونا‌هراسی رسانه‌ای” حمل می کردند در توییتر پخش شد.

تظاهرات در قم

شایان ذکر است، بر اساس آمار وزارت بهداشت،  شهر قم با ۶۵% مشارکت شهروندان در طرح واکسیناسیون، کمترین میزان استقبال را در بین استان‌ های کشور دارا است.

♦    نه به وزارت کشتار جمعی

از سوی دیگر، مخالفان واکسن کرونا روز ۲۸ مهرماه در اعتراض به صدور مجوز واکسیناسیون اضطراری و اجباری مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.

عکس پایگانی

برخی از حامیان طب سنتی و معترضان به واکسن کرونا در مقابل ساختمان وزارت بهداشت تجمع کردند و روی پلاکاردهایی نوشتند: «نه به واکسن داخلی، نه به واکسن خارجی، ما خودمان واکسن امام‌ کاظم داریم».

در ۲۸ مهر ماه گذشته جمعی از مخالفان واکسن کرونا در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تظاهرات کردند و علیه بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت دولت ابراهیم رئیسی شعار سر دادند.

تظاهرات در فارس

تظاهرکنندگان پلاکاردهایی حمل می کردند که روی آن نوشته شده بود “نه به بردگی”، “نه به وزارت کشتار جمعی”، “ما تسلیم سازمان نابهداشت جهانی نمی‌شویم” و “کسی حق ندارد فردی را برای واکسن آزمایشی اجباری کند”.