نماینده خامنه‌ای

عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده خامنه‌ای در استان خوزستان، اظهار داشت که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران جدید، بسیاری از مشکلات موجود در ایران را حل نخواهد کرد.

نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت که اگرچه ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، اما نباید انتظار حل فوری مشکلات را داشته باشیم چون زمانبر است.

موسوی‌فرد تأیید کرد که ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جمهوری اسلامی و سید انقلابی شد، و توضیح داد که وی مورد لشکر حمله های زیادی توسط دشمنان کشور قرار گرفت.

وی همچنین نشان داد که در سال ۱۳۹۶، رئیسی به شدت مورد تحقیر قرار گرفت و بعضی از دشمنان ایران گفتند که او می خواهد در پیاده روها دیوار بکشد.

نماینده خامنه‌ای گفت: ابراهیم رییسی، سید انقلابی است که رییس جمهور شد، در سال ۹۶ رییسی را بی‌رحمانه تخریب کردند و گفتند که می‌خواهد در پیاده‌ روها دیوار بکشد».

وی افزود: «از خدا درخواست می‌ کنیم ابراهیم رییسی که یک کابینه توانمند، جوان و انقلابی تشکیل دهد؛ ولی الان توقع حل فوری مشکلات را نباید داشته باشیم چون حل مشکلات کشور زمانبر است».

امام جمعه اهواز همچنین به مشکلات خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: «تشکیل دولت جدید و شروع کار آن کمی زمان می برد و امیدواریم رئیسی گره بزرگ خوزستان را باز کند».