حمله ماموران حکومتی؛ توقیف یادگاری‌های تولد کیان پیرفلک!
حمله ماموران حکومتی؛ توقیف یادگاری‌های تولد کیان پیرفلک!

حمله ماموران حکومتی؛ مادر کیان پیرفلک، کودکی که در اعتراضات ایذه کشته شد، در یک پست اینستاگرامی اعلام کرده است که نیروهای حکومتی به “خانه دوست” آن‌ها حمله کرده‌اند

حمله ماموران حکومتی؛ توقیف یادگاری‌های تولد کیان پیرفلک!

مادر کیان پیرفلک، کودکی که در اعتراضات ایذه کشته شد، در یک پست اینستاگرامی اعلام کرده است که نیروهای حکومتی به “خانه دوست” آن‌ها حمله کرده‌اند و “تمام اشیایی که برای ساخت یادگاری‌های تولد جهانی کیان آماده کرده بودند” را به سرقت برده‌اند.

ماه‌منیر مولایی‌راد این اقدام را به عنوان “نشانه تأیید جنایت‌های” ايران تشخیص داده و در ادامه به مأموران حکومتی خطاب شده است: “مزدوران بی‌رحم شما حتی از تولد یک کودک ۱۰ ساله هم ترس می‌کنید.”

کیان پیرفلک در تاریخ ۱۳۹۲/خرداد/متولد شد. او در روز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در طول اعتراضات ایذه كشته شد. این اتفاق در پی «رگبار» خشونت‌آمیزی از سوی نیروهای حکومتی رخ داد.

انتشار تصویری از شکایت والدین کیان پیرفلک از ضابطین قضایی

سجاد پیرفلک، کودکی اهل ایذه، که در حین اعتراضات، به دلیل شلیک گلوله توسط نیروهای امنیتی کشته شد، والدین او تصویری از متن شکایت خود درباره تیراندازی به خودروی خصوصی آنان را در توییتر منتشر کرده‌اند. این متن مربوط به شکایت از “ضابطین قضایی” است.

Image

در شکایت میثم پیرفلک و زینب مولایی راد، والدین کیان، آمده است: “ما هیچ گونه شکایتی از عباس کورکوری معروف به مجاهد و بهمن بهمنی و سایر افراد بازداشت شده در ایذه را نداشته و نداریم.”