حمله ماموران حكومتى به معترضان در راسک و ایرانشهر
حمله ماموران حكومتى به معترضان در راسک و ایرانشهر

حمله ماموران حكومتى به معترضان در راسک و ایرانشهر؛ ویدئوهایی از درگیری نیروهای نظامی با تظاهرکنندگان در ایرانشهر و راسک در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

حمله ماموران حكومتى به معترضان در راسک و ایرانشهر

روز جمعه دوم تیرماه ۱۴۰۲، پس از فراخوان‌های مردمی به اعتراض، شهروندان در ایرانشهر و راسک، پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در خیابان‌ها شعارهای اعتراضی سر دادند. بر اساس گزارش‌های حال‌وش، ویدئوهایی از درگیری نیروهای نظامی با معترضان در این مناطق منتشر شده است.

وئديو/ 

مردم راسک روز جمعه دوم تیرماه در پاسخ به فراخوان‌های مردمی برای اعتراض راهپیمایی برگزار کرده و ماموران حکومتی به آنها حمله کرده‌اند

https://twitter.com/IranIntl/status/1672197289723547648?s=20

شعار «مرگ بر دیکتاتور»

در ایرانشهر، پس از اقامه نماز جمعه در روز دوم تیرماه، گروهی از نمازگزاران به فراخوان مردمی پاسخ داده و یک راهپیمایی اعتراضی برگزار کرده‌اند. آنها در این تظاهرات شعار “مرگ بر دیکتاتور” را سردادند.

https://twitter.com/IranIntl/status/1672193782949859329?s=20

اختلالات در اینترنت و قطع پخش زنده سخنرانی مولوی عبدالحمید در نماز جمعه زاهدان

گزارش‌ها نشان می‌دهند که در ایران، در شهر زاهدان، اختلالاتی در اینترنت رخ داده است و همچنین پخش زنده سخنان مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت این شهر، در نماز جمعه به طور موقت قطع شده است.

سخنان مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت در نماز جمعه به طور معمول از طریق اینستاگرام و یوتیوب به صورت پخش زنده قابل مشاهده بوده است. با این حال، به دلیل اختلالات در اینترنت در شهر زاهدان، این پخش زنده در گذشته بارها قطع شده است.