حملات نظامی

سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران، اسرائیل را تهدید کرده است که در روزهای آینده حملات نظامی را تشدید خواهد کرد.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مورد حملات اخیر به اسرائیل صحبت کرد، و احتمال تکرار و توسعه این حملات را تهدید کرد.

سلامی در بیانیه ای که به تلویزیون المیادین داد، نشان داد: «”در روزهای گذشته، شما دیده اید که چگونه اعمال شرارت‌ های اسرائیل بی پاسخ نماند، و چگونه برخی از حوادث در داخل اسرائیل رخ داده است و این اتفاقاتی ممکن است دوباره تکرار شود و یا حتی توسعه پیدا کند».

  •  موشک ایرانی پرتاب شده از سوریه 

سرلشکر پاسدار سلامی تاکید کرد که هر اقدامی که جمهوری اسلامی انجام شود در همان سطح پاسخ داده خواهد شد و از سوی دیگر، فرمانده کل سپاه پاسداران توضیح داد که همه شرایط برای فروپاشی موجودیت اسرائیل آماده است.

شایان ذکر است که هفته گذشته، به عنوان حملات نظامی ايران عليه اسرائيل یکی از موشک های پرتاب شده از سوریه، ۳۰ کیلومتری راکتور هسته ای دیمونا اسرائیل سقوط کرد.

و به نوبه خود، ارتش اسرائیل سپس سایتهای نیروهای ایرانی و تعدادی سایت تولید سلاح زیرزمینی متعلق به رژیم ایران در سوریه را هدف قرار داد.