حسین شهبازی
حسین شهبازی، کودک‌مجرم زندانی در معرض اعدام است!

حسین شهبازی، کودک‌مجرم زندانی در معرض اعدام است؛ حسین شهبازی، کودکی که از ۱۷ سالگی در زندان به سر می برد، قرار است روز شنبه ۴ دی‌ماه اعدام شود. عفو بین‌الملل پیشتر نسبت به اعدام قریب‌الوقوع حسین شهبازی هشدار داده بود.

حسین شهبازی، کودک‌مجرم زندانی در معرض اعدام است!

حسین شهبازی، کودکی که از ۱۷ سالگی در زندان به سر می برد، قرار است روز شنبه ۴ دی‌ماه اعدام شود.

عفو بین الملل با هشدار نسبت به خطر قریب الوقوع اعدام حسین شهبازی ۲۰ ساله در زندان عادل آباد شیراز، خاطرنشان کرد: این زندانی روز گذشته به طور ناگهانی به سلول انفرادی منتقل شد و خانواده وی برای ملاقات نهایی به زندان احضار شدند. قرار است حکم اعدام حسین شهبازی صبح امروز (شنبه ۴ دی) اجرا شود.

حسین شهبازی پس از یک محاکمه ناعادلانه به دلیل جنایتی که در آن زمان ۱۷ سال داشت به اعدام محکوم شد. این چهارمین بار است که وی در سال جاری او برای اجرای حکم منتقل شده است.

هشدار عفو بین‌الملل نسبت به خطر اعدام حسین شهبازی

خبرگزاری این سازمان عصر دیروز سوم آذر نوشت: مقامات به طور ناگهانی حسین شهبازی را به سلول انفرادی زندان عادل آباد شیراز منتقل کردند و خانواده وی را برای ملاقات نهایی به زندان احضار کردند. قرار است حکم او بامداد فردا (شنبه ۴ دی ۱۴۰۰) اجرا شود.

عفو بین الملل در بیانیه ای هشدار داد که حسین شهبازی، جوان ۲۰ سالهٔ در عادل آباد شیراز، با “خطر قریب الوقوع اعدام” مواجه است.

و خبرگزاری این سازمان شامگاه سوم آذرماه نوشت: مسئولان به طور ناگهانی حسین شهبازی را به سلول انفرادی زندان عادل آباد شیراز منتقل و خانواده وی را برای ملاقات نهایی به زندان احضار کردند. قرار است حکم او بامداد فردا (شنبه ۴ دی ۱۴۰۰) اجرا شود.