رئیس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد که جسد «شیما صباگردی مقدم» بعد از ۱۵ ماه در باغچه خانه قاتل پیدا شد.

جسد «شیما» پیدا شد

رئیس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد که جسد «شیما صباگردی مقدم» بعد از ۱۵ ماه در باغچه خانه قاتل پیدا شد.

این دختر نوجوان ۱۵ ماه پیش از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت و در این ماه‌ها مشخص نبود جسد اين دختر کجا است.

اعترافات قاتل

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران تصريح داد:
قاتل که 60 ساله بود قبلاً ادعا کرده بود که جسد مرده این دختر را در شهری در غرب کشور و در امتداد رودخانه ارس دفن کرده است. اما ادعای وی در حضور افسران پلیس با انکار روبرو شد. قاتل تایید کرد که جسد در شهرهای شمالی است که پس از تحقیقات پلیس معلوم شد که دوباره دروغ است.

سردار لطفی گفت: سرانجام قاتل پس از تحقیقات توسط كارآگاهان با استفاده از روش های كشف علمی اعتراف كرد كه جسد مقتول را در حیاط خود دفن كرده است.

وی اظهار داشت : جسد دختر جوان دقایقی پیش از داخل باغچه منزل این قاتل بیرون کشیده شد و بنابر تأیید عوامل اداره تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ مشخص شد که جسد مربوط به یک دختر خانم نوجوان است که بر اساس پیشینه این قتل می‌توان گفت جسد شیما است.
رئیس پلیس آگاهی تهران اضافه كرد: قاتل  از چند ماهی است که بازداشت شده بود و در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار داشت و همان طور که بالاتر گفتم در ابتدا لب به اعتراف باز نمی‌کرد و بعد از بازجویی‌های پلیس به قتل اعتراف کرد، اما تا حالا آدرس دقیقی از محل جسد دختر به پلیس نمی‌داد.

راز جنایت بهلول در نهايت فاش شد. صبح روز ۲۶ مرداد ماه سال گذشته شیما ۱۵ ساله از خانه شان در شرق تهران بيرون شد و خانواده اش که چند ساعتی از ناپدید شدن دخترشان نگران بودند منتظر تماس شیما بوده