جانی دپ

مقامات جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین ۲۰۲۱ از ارائه جایزه ویژه ای را به جانی دپ “جایزه دونوستیا” اعلام کرده اند و گفتند این جایزه در تاریخ ۲۲ سپتامبر در سالن جشنواره کورسال به بازیگر اهدا می شود.

جشنواره با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دپ یکی از با استعدادترین و متنوع ترین بازیگران سینمای معاصر است و در نقش های زیادی در فیلم های مهم بازی کرده است و بنابراین او شایسته این جایزه است.

شایان ذکر است که جشنواره فیلم سن‌سباستین یک جشنواره فیلم بین‌ المللی است که هرساله در شهر سن سباستین کشور اسپانیا برگزار می‌شود. و امسال این جشنواره از ۲۶ شهریور تا ۳ مهر برگزار خواهد شد.

از جمله مهمترین جوایز جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین جایزه دونوستیا كه قبلا توسط پنه‌لوپه کروز، ای تن هاوک، ویگو مورتنسن، جودی دنچ و سیگورنی ویور ​برنده شد.

این جشنواره مسائل حقوقی بحث برانگیزی را که جانی دپ اخیراً با امبر هرد، همسر سابق خود مواجه شده بود نادیده گرفت.

دپ در فیلم های پرفروش مانند “دزدان دریایی کاراییب” و “ادوارد دست قیچی” بازی کرده است و اخیراً در فیلم “ممیناماتا” به عنوان یوجین اسمیت عکاس بازی کرده است.

استودیو ام‌جی‌ام نسخه ای بی صدا از فیلم “ممیناماتا” را منتشر کرده بود و باعث شد اندرو لویتاس کارگردان فیلم مدعی شود که مشکلات حقوقی دپ منجر به دفن او در استودیو فیلم شد.