تصادف خودروها در شیراز: درگیری پس از تصادف منجر به قتل شخصی شد
تصادف خودروها در شیراز: درگیری پس از تصادف منجر به قتل شخصی شد

تصادف خودروها در شیراز؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس اعلام کرد که در اولین روز سال جدید، درگیری ای بین دو جوان راننده در شهرستان بابک استان کرمان رخ داد و یکی از آنان با چاقو به دست، جوانی را که درگیری را با او داشت، مورد حمله قرار داد و او را به قتل رساند.

تصادف خودروها در شیراز: درگیری پس از تصادف منجر به قتل شخصی شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس اعلام کرد که در اولین روز سال جدید، درگیری ای بین دو جوان راننده در شهرستان بابک استان کرمان رخ داد و یکی از آنان با چاقو به دست، جوانی را که درگیری را با او داشت، مورد حمله قرار داد و او را به قتل رساند. پلیس موفق به دستگیری متهم این جرم در شهرستان بابک شد.

جزييات اين حادثه

با بیان اینکه حادثه مذکور در میدان ابوالکلام شیراز رخ داده بود، این رئیس پلیس افزود: یک دستگاه سواری پژو پارس تعلق به یک شهروند شیرازی و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ تعلق به یک شهروند از ساکنان شهرستان بابک در این حادثه با یکدیگر تصادف کردند و پس از این تصادف، سرنشینان خودروها با یکدیگر درگیر شدند.

با یادآوری اینکه جوان ۲۱ ساله شیرازی که راننده خودروی پژو پارس بود در این درگیری زخمی شده و سپس فوت کرده است، حبیبی گفت: پس از پیگیری‌های تخصصی، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند مخفیگاه قاتل ۲۹ ساله را پس از دو هفته در شهرستان بابک شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی، وی را دستگیر کرده و به شیراز منتقل کنند.

متهم در بازجویی اولیه اعلام کرد که پس از تصادف، راننده پژو (مقتول) با پدرش درگیر شد و او عصبانی شد و کنترل خود را از دست داد و با چاقو راننده را به قتل رساند.