به آتش کشیده شدن خانه رئیس اداره اوقاف
به آتش کشیده شدن خانه رئیس اداره اوقاف

به آتش کشیده شدن خانه رئیس اداره اوقاف؛ در درگیری مردم روستای دانیال از توابع شهرستان عباس آباد مازندران با ماموران حکومتی و آتش زدن منزل رئیس اداره اوقاف متل قو در اختلافات ملکی “املاک موقوفه” دو نفر کشته شدند.

به آتش کشیده شدن خانه رئیس اداره اوقاف

در درگیری مردم روستای دانیال از توابع شهرستان عباس آباد مازندران با ماموران حکومتی و آتش زدن منزل رئیس اداره اوقاف متل قو در اختلافات ملکی “املاک موقوفه” دو نفر کشته شدند.

 

“پس از اعلام اداره اوقاف به مردم روستای دانیال که به دلیل به‌دلیل اوقافی بودن، باید خانه‌هایشان را تخلیه کنند، گروهی از مردم با حضور در ساختمان اداره اوقاف در سلمان‌شهر (متل‌قو)، اسناد آن را بیرون آورده و آتش زدند.”

 

تیراندازی ماموران انتظامی به معترضان روستای دانیال

در پی اختلاف در املاک موقوفه، در روستای دانیال مازندران، نیروهای انتظامی به مردم معترض تیراندازی کرده‌اند و دو نفر کشته و سه نفر دیگر مجروح شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد، در مصاحبه با رسانه‌های رسمی ایران، معترضان را به ایجاد “حریق عمدی” و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت نیروهای انتظامی متهم کرده است.”

مصطفی بابایی در عین حال که تیراندازی مأموران انتظامی به سوی معترضان را تأیید کرد، اعلام کرد که پس از درگیری در روستای دانیال مازندران، پنج نفر از اهالی روستا مجروح شدند و به مرکز درمانی منتقل شدند، اما دو نفر به دلیل شدت جراحات جان باختند.