ایران
ایران بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان است

ایران بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان است، ژنرال دیوید پترائوس ، رئیس سابق آژانس اطلاعات مرکزی ، تأیید کرد که دولت ایران بزرگترین منبع تروریسم در جهان است.

وى بيان كرد که رژیم ایران به ایده صدور انقلاب، دامن زدن به ناآرامی‌ها و حمایت از شبه نظامیان مسلح، باورمند است و به همین علت است که برجام با فعالیت‌های مخرب انجام شده از سوی جمهورى اسلامى و شبه نظامیان نیابتی‌اش، همراه بود.

وی افزود: “واشنگتن در حال مطالعه مفاد توافقنامه اعلام شده از سوی ایران و چین است.”

نقش بی ثبات کننده ایران در خاورمیانه

روز به روز اعتقاد جامعه جهانی افزایش می یابد که ایران کشوری است که خاورمیانه را تثبیت نمی کند ، بلکه بیشتر آن را بی ثبات می کند، زیرا جهان امروز می فهمد که تنش در منطقه ناشی از ایران با نظام و برنامه خود است که خصمانه با همه چیز ، از مردمش گرفته تا مردمان منطقه است.

ایران بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان است

تروریسم ایران هنوز تهدیدی واقعی ، چه برای امنیت ملی و چه منطقه ای است ، که در تروریسم اعمال شده توسط ایران در منطقه مشهود است ، به ویژه با توجه به حمایت از ناآرامی ها با گسترش سازمان ها و شبه نظامیان افراطی ، چه از طریق سلاح ، آموزش و یا حتی به افراط گرایان پناه می دهیم.

از سال 1979 ، رژیم آخوندها از طریق بسیج شبه نظامیان حوثی در یمن ، مداخلات آشکار خود در پادشاهی بحرین ، و همچنین تمرینات جنگ نیابتی و رویکرد حمایتی خود در برابر افراط گرایی و تروریسم و ​​دامن زدن به فرقه گرایی و تفرقه ادامه داده است.

حمایت از سازمان های تروریستی در سرزمین های سایر کشورها. تهران همچنین اصل “ولایت فقیه” را بهانه ای برای آنچه وی محافظت از منافع مذهبی خود می خواند ، حتی اگر این امر خارج از سرزمین هایش باشد ، قرار داده است.

ایران در طول ده سال گذشته، حضور نظامی مستقیم در جنگ داخلی سوریه داشت

ایران طی 10 سال گذشته حضور مستقیم نظامی در جنگ داخلی سوریه داشته و با استقرار سپاه پاسداران ، ارتش ، حزب الله لبنان و گروه های شبه‌نظامی از عراق ، پاکستان و افغانستان پایگاه های نظامی خود را در این کشور سازماندهی کرده است.

تعداد دقیق ایرانیان کشته شده در جنگ مشخص نشده است. محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه جنجالی اخیر گفت: “شما نمی توانید بگویید که چند نفر در سوریه کشته شده اند.”