عدالت علی
انتشار تصاویر وضعیت فاجعه‌بار زندان قزل‌حصار توسط هکرهای عدالت علی

انتشار تصاویر وضعیت فاجعه‌بار زندان قزل‌حصار توسط هکرهای عدالت علی؛ گروه «عدالت علی» ویدئویی با عنوان «دهه زجر» از وضعیت نابسامان در زندان قزل حصار و خوابیدن آنها روی کف زمین منتشر کرده است.

انتشار تصاویر وضعیت فاجعه‌بار زندان قزل‌حصار توسط هکرهای عدالت علی

 گروه هکری «عدالت علی» ویدئویی با عنوان «دهه زجر» از وضعیت نابسامان در زندان قزل حصار و خوابیدن آنها روی کف زمین منتشر کرده است.

این گروه پیشتر از هک کردن دوربین های مداربسته قزل‌حصار با ارسال ویدئویی به ایران اینترنشنال خبر داده بود.

گروه هکری عدالت علی پس از هک بخشی از سامانه‌های زندان قزل‌حصار کرج تصاویری از وضعیت بحرانی نگهداری زندانیان در یکی از سالن های این زندان منتشر کرد.

در این تصاویر، ازدحام زندانیانی که در فواصل نزدیک کنار یکدیگر خوابیده‌اند،نشان از وضعیت غیربهداشتی و غیرانسانی حبس زندانیان است که مرزهای فاجعه را نیز رد کرده است!

هک شدن زندان قزلحصار توسط گروه عدالت علی

گروه سایبری”عدالت علی” که پیش از این دوربین های زندان اوین و صدا و سیماى حکومتی را هک کرده بود، اینبار سیستم های کامپیوتری زندان قزل حصار کرج را هک و اسنادی از این زندان را منتشر کرد.

این فهرست شامل موارد اتهامی آشنایی چون «اخلال در نظم»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام»، «توهین» به دو تن از رهبران تاریخ جمهوری اسلامی در فضای مجازی و «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت كشور» است.