موسوی
موسوی

کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی تکان دهنده با حمله به مخالفان سیاست دولت خواستار خروج آنها از کشور شد.

این اظهارات کاظمی در واکنش خود به خبر ممنوعیت واردات آلات موسیقی و عینک آفتابی به کشور بیان شد و تاکید کرد که بود و نبود این دو کالا هیچ تفاوتی در زندگی مردم جمهوری اسلامی ایجاد نمی‌ کند.

سپس نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به اظهارات عجیب خود ادامه داد و گفت: «افراد ناراضی و معترضان به سیاست دولت می‌توانند از ایران بروند».

نماینده اردبیل تاکید کرد: «افرادی که به دنبال استفاده از این قبیل کالاها هستند از ایران بروند، «چون کشور ما جمهوری اسلامی است».

وی اضافه کرد که واردات انواع آلات موسیقی به صلاح کشور نیست و استفاده از عینک آفتابی در صورت تجویز پزشک متخصص باید در چارچوب ساز و کار قانونی انجام شود.

موسوی همچنین افزود: «چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به جمهوری اسلامی وارد شود؟»

غلام‌علی آهنکوب‌نژاد، رئیس اتحادیه عینک‌سازان و عینک‌فروشان اهواز، از ممنوعیت ورود عینک آفتابی به ایران خبر داد و گفت: «عینک آفتابی نیز جزو کالاهای غیرضروری و لوکس محسوب می‌شود».

به نوبه خود، اوایل آذرماه، سازمان گمرک ایران اعلام کرد که ۱۱ کانتینر آلات موسیقی به فهرست کالاهای ممنوعه بازگردانده شده است.