اعتصابات سراسری؛ درگیری کسبه سنندج با نیروهای حکومتی
اعتصابات سراسری؛ درگیری کسبه سنندج با نیروهای حکومتی

اعتصابات سراسری؛ در پی فراخوان سه‌روزه که با واکنش مثبت بسیاری از کسبه و بازاریان مواجه شد، گزارش ها حاکی از آن است که برخی از کسبه شهر سنندج مرکز اقلیم کردستان پس از پلمب شدن های مغازه‌هایشان با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

اعتصابات سراسری؛ درگیری کسبه سنندج با نیروهای حکومتی

پایگاه خبری هنگام گزارش داد که در پی پلمب “ده ها مغازه” در سنندج پس از اعتصابات سه روزه، پنجشنبه ۱۷ آذرماه، درگیری بین کسبه و نیروهای امنیتی در خیابان فردوسی این شهر رخ داد.

بر اساس این گزارش، پلمب بسیاری از مغازه‌ها توسط مردم شکسته شده است.

در جریان اعتصاب اخیر مغازه داران سراسر ایران که سه روز به طول انجامید، تصاویری از پلمب مغازه های شرکت کننده در اعتصاب منتشر شد. تعداد زیادی از این محل های کار توسط ماموران دولت پلمب شده است.

با این حال، کاربران شبکه‌های اجتماعی بر اساس تصاویر موجود تأیید کردند که بسیاری از برچسب‌هایی که برای پلمب مغازه‌ها استفاده می‌شوند فاقد امضا و مهر و در نتیجه فاقد اعتبار هستند.

پلمب شدن طلافروشی علی دایی

در حالی که رسانه های دولتی روز دوشنبه از پلمب شدن طلافروشی علی دایی به دلیل فراخوان اعتراضات مردمی خبر دادند، کیومرث امیریان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات اعلام کرد: در این باره به اتحادیه اطلاعی داده نشده است.

همانطور که علی اصغر میرابراهیمی، رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس، درباره پلمپ شدن رستوران علی دایی گفت: اتحادیه در جریان پلمب شدن این واحد نیست و نامه‌ای برای پلمب کردن این واحد از سوی اماکن دریافت نکردیم.