آتش‌سوزی شدید نیروگاه برق عباسپور در اصفهان
آتش‌سوزی شدید نیروگاه برق عباسپور در اصفهان

آتش‌سوزی شدید نیروگاه برق عباسپور در اصفهان؛ در سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت، خبرگزاری‌های ایران از وقوع آتش‌سوزی “گسترده و بسیار شدید” در نیروگاه برق “شهید عباسپور” در دریاچه اصفهان خبر دادند.

آتش‌سوزی شديد نیروگاه برق عباسپور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت که پس از دریافت اطلاعات درباره این حادثه “بسیار شدید”، تقریباً تمام “واحدهای آتش‌نشانی سنگین” از ایستگاه‌های مختلف به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، ادامه داد: نیروهای امدادی از تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر اصفهان برای این عملیات به محل حادثه اعزام شدند و درخواست کمک نیز از شهرستان‌های اطراف مانند خمینی‌شهر، شاهین‌شهر و نجف‌آباد برای اعزام نیروها انجام شده است.

دود گسترده و غلیظی

فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که دود گسترده و غلیظی از نیروگاه برق عباسپور در اصفهان بلند می‌شود.

ساعاتی بعد، خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که آتش‌سوزی در نیروگاه برق عباسپور در اصفهان مهار شده است و هیچ گزارشی از مصدومیت‌ها وجود ندارد. این اعلامات از طریق منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، به دست مردم رسید.

به گفته وی، حریق عصر امروز در بخش برج خنک‌کننده یکی از واحدهای نیروگاه برق عباسپور در اصفهان رخ داد.