تکان‌دهنده‌ترین جزئیات قتل زن مریوانی که برای حفظ ناموس خود دفاع کرد!
تکان‌دهنده‌ترین جزئیات قتل زن مریوانی که برای حفظ ناموس خود دفاع کرد!

تکان‌دهنده‌ترین جزئیات قتل زن مریوانی که برای حفظ ناموس خود دفاع کرد؛ در دادگاه، قاتل شلیر رسولی ادعاهای غیرمعمولی را مطرح کرد. زمانی که خبر مرگ تراژیک یک زن به نام شلیر رسولی در مریوان منتشر شد، این خبر باعث بروز واکنش‌های فراوانی در رسانه‌ها شد.

تکان‌دهنده‌ترین جزئیات قتل زن مریوانی که برای حفظ ناموس خود دفاع کرد!

گفت و گوهای مختلف درباره این ماجرا نشان می‌داد که همسایه شلیر رسولی قصد تجاوز به او را داشته و او را در خانه‌اش زندانی کرده بود. بر اساس این ادعا، زن جوان برای نجات خود از دست همسایه شرور، از پنجره خانه به پایین پریده بود.

سنگ قبر «شلیر» را شکستند!

دوستان گوران و نیکوکارانِ او همچنان در کنار او نیستند. گوران، مرد شروری است که طی سال‌هایی که خارج از زندان بود، هرگونه خلافکاری را می‌کرد و به خانواده‌اش آزار و اذیت وارد می‌کرد. او در نهایت، به خاطر تجاوز خشونت‌آمیز به زنی به نام شلیر، به زندان محکوم شد. اما حتی در داخل زندان هم، دوستان شرور گوران همچنان به آزار و اذیت از او ادامه می‌دهند. حتی سنگ قبر شلیر نیز به خاطر همین دلایل، از بین رفته و در چشمان آن‌ها بخاراست.

گوران اعتقاد داشت که با ارتکاب خودکشی و پرتاب شلیر از پنجره، می‌تواند از مجازات جنایتش فرار کند. اما وقتی سه شاهد شهادت دادند که خودش را در لحظه پرتاب شلیر از پنجره توسط گوران دیده‌اند، پرونده اتهامی این مرد شرور دوباره بازگشت و چند روز قبل از آن، به اتهام قتل این زن به دادگاه رفت.