مقر سپاه پاسداران

منابع فاش کردند که اسرائیل مسئول بمباران و آتش‌سوزی مقر سپاه پاسداران در کرمانشاه  با پهپاد بوده و آنطور که سپاه ادعا کرده اند این انفجار ناشی از آتش سوزی نبوده است.

 منابع نزدیک به کتائب حزب‌الله در عراق، یک گروه مسلح مورد حمایت جمهوری اسلامی، تأیید کردند که حمله موشکی سپاه پاسداران ایران در شامگاه شنبه به اربیل عراق، در پاسخ به بمباران سرزمین‌های ایران توسط اسرائیل از خاک عراق بوده است.

حزب الله با انتشار بیانیه ای توضیح داد که اسرائیل یک پایگاه نظامی در کرمانشاه را بمباران کرده است و بمباران در هفته های اخیر توسط هواپیماهای بدون سرنشین و از خاک عراق انجام شده است.

کتاب های حزب الله جزئیات بیشتری درباره آتش‌سوزی در مقر سپاه پاسداران ارائه نکردند، اما تاکید کردند که روندی است که مرحله‌ای از درگیری از نوع متفاوت را در سرزمین عراق پیش‌بینی می‌کند.

همزمان شبکه‌های رسانه‌ای لبنانی وابسته به جمهوری اسلامی اعلام کردند که پهپادهای اسرائیلی از پایگاهی در اربیل با هدف انجام عملیات خرابکارانه علیه پایگاه نظامی سپاه در کرمانشاه پرتاب شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی وقوع آتش‌سوزی در مقر خود در کرمانشاه بیانیه ای منتشر کرده و علت آتش سوزی را مواد قابل اشتعال تایید کرده است.